Transport & Logistik

25 års erfaring med ledelses- og kvalitetssystemer

200.000 brugere i 250 organisationer

Et globalt netværk

Vores brugere har stemt: 96 % tilfredshed.

Indbyg fundamentet for fremtidens logistik i ledelsessystemet

Hele transport- og logistikindustrien er under forandring. Forretningsmodeller udvikles, e-handel er i vækst, og kundernes krav til effektiv transport og hurtige leveringer stiger. Samtidig er bæredygtighed og klima vigtige emner for alle aktører i branchen. Et velfungerende ledelsessystem skaber de rette betingelser for, at du kan tilbyde morgendagens konkurrencedygtige logistikløsninger i dag.

Effektivisering

Med CANEA ONE kan du forenkle hverdagen gennem effektiv dokument-, proces- og sagshåndtering, og for den enkelte medarbejder bliver hverdagen gjort mere overskuelig, fordi det er muligt at indstille systemet, så alle kun ser de processer, der er centrale i hendes eller hans rolle.

Digitaliser dine processer

Med CANEA Workflow kan du frit styre flow efter dine behov. I transport- og logistikbranchen er forbedringer af sagsstrømme inden for klager, afvigelser, revisioner og risici ofte særligt vigtige.

Konstant forbedringsarbejde

Med CANEA ONE vil du let kunne følge op på dine sager på et detaljeret niveau. I systemets sagsvisning vælger du at vise de oplysninger, der er vigtige for dig. Der er også en indbygget analysemotor, hvor alle metadata i alle tilfælde kan analyseres og vises i grafer.

Tilpasset og dokumenteret støtte

CANEA ONE giver dig brugervenlig og fuldstændig support til at imødekomme behovene i logistik- og transportbranchen. Der er blandt andet fleksible funktioner til håndtering af lokale og globale klager samt afvigelser.

250 organisationer bruger CANEA ONE som platform for deres forretningssystemer, bl.a. Carlsberg og Danmarks Nationalbank.

CANEA Danmark hjælper organisationer og virksomheder med effektivt at eksekvere deres strategi og målsætninger i en verden i konstant forandring, ved at tilbyde uddannelse og konsulentbistand sammen med levering af CANEA ONE systemet.

70 25 15 60 Book et møde
Tag kontakt til Canea
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit firmanavn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst enten et telefonnummer eller en email.

Branchens udfordringer

Alle virksomheder inden for logistik og transport har store udfordringer, når det gælder klima- og miljøspørgsmål. Kunder stiller høje krav til miljøvenlige transportalternativer, hvilket igen kræver, at virksomheder har velfungerende processer. Certificering bliver også stadig vigtigere for at styrke kvalitativt forbedringsarbejde og for at kunne påvise forståelse af kundernes krav.

En anden udfordring for virksomheder i transport- og logistikbranchen er den stigende andel af e-handel. Privatpersoner stiller i dag store krav til tid og kvalitet, og utilfredshed er ofte rettet mod logistikvirksomheder, når forventningerne ikke er opfyldt. Det betyder, at transportvirksomhederne har at gøre med en stigende strøm af klager over forsinkelser, beskadigede varer eller utilstrækkelig kommunikation.

CANEA’s løsning til transport- og logistikbranchen

For at få succes med at drive virksomheden effektivt, men også for at forbedre den, kræves et forretningsorienteret system. CANEA ONE er et komplet digitalt forretningsstøttesystem til integreret styring af både strategisk planlægning og operationelle aktiviteter. Systemet er fremragende til transport- og logistikbranchen takket være blandt andet fleksible løsninger til klagehåndtering, afvigelseshåndtering og dokumenthåndtering.

CANEA hjælper i dag virksomheder inden for alle transportsektorer: vejtrafik, jernbanetrafik, skibsfart og luftfart. Læs mere om en effektiv porteføljestyring, der giver overblik og kontrol.

Jeg er sikker på, at vi kan hjælpe jer med en langsigtet IT-løsning, som vil skabe værdi for jeres virksomhed.

Jens Pind, direktør

Funktioner

CANEA ONE er den digitale løsning til integreret styring af strategisk planlægning og operationelle aktiviteter:

  • Fuld kontrol og effektiv håndtering af alle vigtige dokumenter såsom dokumenter til rutiner, tjeklister, formularer, politikker og skabeloner
  • Mulighed for at indstille rettigheder og adgang, så medarbejdere kun ser de dokumenter, de har tilladelse til at se - og altid den korrekte version af dokumentet
  • Revisionsstyring med digitale tjeklister, der er skræddersyet til din virksomheds behov og krav
  • Mulighed for at forbinde afvigelser og håndtering af klager samt forbedringsforslag med revisionsledelse. På denne måde kan du arbejde effektivt med løbende forbedringer og have fuld kontrol over, hvem der er ansvarlig for hvilken handling, og hvornår den skal være klar
  • Procesværktøjets enkelhed letter opdatering af processerne, måling og kontrol. Derudover kan du linke til dokumenter og dokumentvisninger, så medarbejderne let kan få adgang til den korrekte version af dokumenter
  • Du kan oprette tilpassede sags- og klagestrømme, der automatiserer arbejdsgangen og sikrer, at leveringer finder sted på den rigtige måde og med de rigtige oplysninger
  • Med CANEA ONE får du adgang via mobil og nem adgang til det rigtige dokument på det rigtige tidspunkt. En god ting i en branche, hvor flere medarbejdere er ude i marken